Apa Itu EaseUS MobiMover Free ?

Apa Itu EaseUS MobiMover Free ?. Sebagai pemindahan data iPhone pertama betul-betul bebas perisian di dunia, EaseUS MobiMover Free boleh menyokong iPhone anda / iPad, berkongsi fail antara alat-alat iOS dan data komputer selari kepada iPhone anda / iPad untuk sama sekali percuma. Ia boleh membantu anda memindahkan gambar, hubungan, muzik, buku, nota, dari / kepada alat dengan iOS 8 / 9 / 10 / 11.

Apa Itu EaseUS MobiMover Free ?

mobimover free* Pindah nombor contact anda, muzik, voicemails dan data lain dari alat lama ke iPhone baru / iPad * menyokong iPhoneBack naik iPhone anda / data iPad kepada komputer mengelak kehilangan data berkebetulan. * memindahkan pelbagai imej filesTransfer berbilang, video, muzik dan fail lain dari komputer ke alat-alat iOS dengan beberapa klik. * uruskan iPhone / iPad filesTransfer, menambah, memadamkan dan sunting barangan di iPhone anda / iPad dengan mudah dan secara bebas.

Pemindahan Data dengan EaseUS MobiMover Free

Pemindahan Data dengan EaseUS MobiMover Free
Pemindahan data dari Komputer ke iPhone 8 / 8 Plus / X Perisian percuma pemindahan data iPhone untuk mengeksport fail dari komputer ke iPhone / iPad dengan senang.
* Satu klik mengeksport gambar, muzik, video, hubungan, nota dan Safari penanda buku dari komputer ke iPhone / iPad.
Pemindahan data dari iPhone Lama ke iPhone Baru 8 / 8 Plus / X Alat pemindahan yang berkuasa untuk data selarikan antara alat-alat iOS.
* Satu klik kepada selari Contacts, Messages, Notes, Calendars, Voice Mail, Books, Safari Bookmark & History, Photos, Videos, Ringtones, Playlists, Voice Memos dari satu iPhone / iPad kepada yang lain.
Pemindahan data dari iPhone 8 / 8 Plus / X kepada Computer IPhone profesional / pengurus iPad untuk membantu data penting.
* Satu klik bagi pengimportan Contacts, Messages, Notes, Calendars, Voice Mail, Books, Safari Bookmark & History, Photos, Videos, Ringtones, Playlists, Voice Memos dari iPhone / iPad kepada komputer.
Menyesuaikan iPhone Anda / iPad Data EaseUS MobiMover Free - perisian pemindahan data iPhone bebas sepenuhnya anda, membantu untuk menguruskan iPhone anda isi dengan langkah mudah.
* Mewujudkan satu acara baru di bawah kategori semasa anda di iPhone anda / iPad dari komputer. * Padamkan barangan anda tak perlu lagi di iPhone anda / iPad dari komputer. * Segar kandungan dikesan oleh MobiMover selepas kamu berubah barangan di iPhone anda / iPad. * Import memfailkan dari komputer ke iPhone anda / iPad. * Memindahkan iPhone / iPad memfailkan kepada satu lagi iPhone / iPad. * Eksport memfailkan dari iPhone / iPad kepada komputer.
 
data free iphoneBagaimana untuk guna EaseUS MobiMover Bebas dengan senang Hanya 3 langkah untuk pemindahan data dari Windows dan Mac ke iPhone / iPad
transfer-data-to-this-device 
Langkah 1: Klik Pemindahan kepada Peranti Ini di EaseUS MobiMover Bebas Lari EaseUS MobiMover Free di komputer Windows dan Mac anda. Hubungi iPhone anda / iPad kepada komputer ini dan klik butang Transfer kepada This Device.
transfer-to-device-by-folder 
Langkah 2: Pilih data tentang Computer kepada Transfer kepada iPhone / iPad Pilih untuk pemindahan data fail By atau fail By, maka memilih gambar, video, hubungan, nota, memo suara dan jenis data lain itu anda mahu pindah daripada komputer kepada peranti.
transfer-to-device-processLangkah 3: Klik Memilih Fail / Membuka untuk Memulakan Memindahkan Data kepada Peranti Selepas memilih semua fail dan data itu anda mahu pindah daripada komputer kepada peranti ini, Sila klik butang Select Folder atau Open untuk memulakan.
Spesifikasi Teknikal
tech specification
FREE DOWNLOAD For Windows 10/8.1/8/7
FREE DOWNLOAD For MacOS 10.13-OS X 10.7

Comments